tisdag 23 december 2008

För länge sen..

Det var ju ett tag sen jag skrev mitt förra och första inlägg, men det beror ju på att jag (som jag skrev i mitt förra inlägg) skulle åka till Teneriffa. Nu är jag hemma igen och det är på tiden att jag skriver ett nytt inlägg.
För övrigt ska jag också se till att snygga till layouten lite, för den är ju inte allt för snygg. Jag får nog be syrran om lite hjälp!

Resan till Teneriffa var jättebra, vi åt och drack gott och njöt av att vara lediga! Dock hade vi inte så tur med vädret, men då slapp jag ju iaf bränna mig :) Istället tillbringade vi dagarna med att leta "cacher", vilket ledde till att vi besteg tre berg och gick väldigt mycket och långt.

Farmakologitentan blev godkänd och mattekursen likaså, vilket resulterar i att jag har klarat alla mina kurser hittills. Jag kan inte säga annat än att jag är glad :)

xoxo Johanna

Inga kommentarer: