tisdag 3 mars 2009

Äntligen!

Idag har vi gjort klart grupparbetet i Akutsjukvården, så nu är det bara redovisningen kvar. Det är gött!
Efter skolan har jag gått på stan med syrran, köpte lite smink och provade jeans. Och gissa vad? Jag har hittat ett par jeans som är bra för en gångs skull. Dom var skitsnygga och framför allt så sitter dom perfekt. Så imorgon blir det nog att jag köper dom :) Funderar även på att köpa den där tröjan som jag sa att jag hade hittat förra veckan. Frida sa nämligen såhär när jag provade den idag:
- Köp den där tröjan för du kan ju inte sluta le när du har på dig den!

Nu ska jag försöka göra klart min del av Examinationsuppgiften i Folkhälsovetenskapen, det skulle vara så skönt att få det gjort.

Och älskling, jag håller tummarna för dig. För jag vill bo med dig i ditt hus :)

xoxo Johanna

1 kommentar:

Kristina sa...

Nå blev det något köp??
:D

Ha en fin helg :)