tisdag 24 mars 2009

Tentaplugg

Igår avklarades det sista momentet i kursen Folkhälsovetenskap, så nu är den kursen färdig. Det är skönt det!
Imorgon är det tenta i Akutsjukvården, även det sista momentet för den kursen. Känner mig inte helt förberedd inför tentan, men det ska nog gå bra.
För som Cattis skrev "Men det löser sig, som alltid" och det stämmer ju faktiskt eftersom vi har klarat alla tentor hittills :)
När tentan är gjord är det långledigt, torsdag till söndag! Härligt, för då blir det Kläppen med snö och skidåkning :)
Sen är det bara två kurser kvar på denna terminen och sen är det sommarlov med jobb på Barnmedicin, jag längtar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är grymma! allt löser sig, alltid! :)
Guuud så avis jag blir, jag vill med åka till backarna och gotta mig :) Hoppas ni får det strålande, ha en liten tanke på mig ;) tss.
Pussåkraaaaaaaaaaam