söndag 1 mars 2009

En lyckad helg

Igår vaknade jag av mig själv vid halv tio, utvilad och pigg. Frukost och sedan långpromenad med mamma i det soliga och fina vårvädret. Igår tvättade jag även min bil. På kvällen var det förfest hos Sofia, hon och Malin åker till Thailand imorgon och är borta nästan fyra veckor. Jag hoppas ni får en bra resa tjejer :) Sedan blev det Bogrens och Björn Rosenström och efter det den alltid lika goda kebabtallrik på Kebabhouse, den är aldrig fel efter en utekväll. Sen hade jag ju väldigt trevligt sällskap också och då blir det alltid mycket bättre.

Sovmorgon idag och mys med älsklingen. Sedan bar det iväg för att hämta mormor och morfar, som inte visste vart vi skulle eftersom detta var morfars födelsedagspresent från barn och barnbarn. Trerätters-middag som var supergod och sedan en utställning om Bondens år, detta gick verkligen hem hos morfar och han var helnöjd.

Låg i soffan och kollade på Gossip Girl förut, men jag somnade och missade halva programmet. Så det blir till att se reprisen imorgon.

xoxo Johanna

2 kommentarer:

Kristina sa...

Det här var verkligen dina färger!!
Snyggt ;)

Ses i veckan!

Anonym sa...

Så fin bloggen blivit :)