onsdag 7 januari 2009

Jag vill träna..

Jag som hade tänkt att jag skulle börja träna ordentligt igen när vi kom hem från Kläppen, men det tyckte tydligen inte min kropp. Istället så fick jag ont i halsen och en rejäl förkylning. Så typiskt!
Idag började skolan igen och i em/kväll har jag suttit framför datorn för att hitta en forskningsartikel till seminariet imorgon. Det är mindre kul och ffa när artiklarna är på engelska :(

Imorgon ska jag umgås med Malin, det ska bli skoj! Vi har endel att ta igen nu, för det var så längesen vi sågs.

xoxo Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej din lilla plutt! Idag är det sem och sen är vi lediga rätt länge :) wiihoooooo! /Cattis

Kristina sa...

Ja nu är vi färdiga för den här veckan! waaay! Hoppas du får en riktigt skön helg. Lycka till med tentan :)

Kram