onsdag 14 januari 2009

Äntligen!

Imorgon är det sista seminariet för den här kursen och idag har jag suttit och försökt skriva ihop min komplettering till seminariet som jag missade när jag var på Teneriffa. Det var lättare sagt än gjort.
Varför är det så att allt annat är roligare än att plugga när man är tvungen till det? Jag har tex. plockat bort allt mitt julpynt och hur roligt är det i vanliga fall? Men vad gör man inte för att slippa pluggandet. Nu är kompletteringen iaf klar och imorgon ska jag lämna in både den och min hemtenta.

Nu är det dags för min belöning, Prison Break. Jag kan helt enkelt inte vara utan det, för det är såååå bra :)


xoxo Johanna

1 kommentar:

Kristina sa...

Bra jobbat med kompleteringen, det lät jobbigt o behöva skriva så mycket.. Snart är det helg!! Ses på seminariet sen