lördag 24 januari 2009

Veckan som gått

I tisdags var det skola. Vi började en ny kurs, Akutsjukvård, vilket jag tror kommer blir väldigt intressant och framförallt roligt att få lite mer praktiska lektioner. På kvällen var det promenad som gällde.
I onsdags började vi en till ny kurs, Folkhälsovetenskap, den verkar inte fullt så intressant som Akutsjukvården. Men vi får väl göra det bästa av situationen, vi fick dock en inlämning som ska vara inne redan imorgon (söndag). Efter skolan var jag och handlade med mamma. På kvällen kom Johan hit, så mysigt så :)
I torsdags var det Akutsjukvård och Folkhälsovetenskap som stod på schemat. Efter skolan gick jag en sväng på stan med Anki. På kvällen började jag med inlämningsuppgiften.
Igår, fredag, var jag ledig. Åkte in till stan en sväng, fortsatte plugga på inlämningen och på kvällen åkte jag till Johan. Där blev det en myskväll framför tv:en med pizza och godis!
Idag har jag inte gjort så mycket. Tatt det lungt, kollat på Prison Break. Johan åkte till Kläppen ikväll för att träffa Marcus. Och jag har faktiskt tagit en runda på motionscykeln. Men jag har redan ont i baken, så det bådar inte gott.

Nu ska jag återgå till att kolla på Prison Break, jag måste ju ha något att göra fram tills jag ska hämta brorsan inatt.

xoxo Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har allt hunnit med en hel del ;) Haha, det där med cykeln låter mindre roligt. Är du klar med inlämnuppg? Fick du tillbaka något svar av läraren?