torsdag 12 februari 2009

Torsdag

Det blev inte mycket handlat för mig i Jönköping inte, men jag får väl se det som att det är bra för min ekonomi. Köpte dock två lådor på IKEA där jag kan lägga alla papper från föregående kurser i och en tröja till Johan! Sen hittade jag även en skitsnygg vårjacka, men det får bli ett senare köp. Kan ju ändå inte använda det än på ett tag.
Buggkursen blir bara roligare och roligare, och det börjar bli mer dans av det hela :)
Idag är jag ledig, sov länge vilket var jätteskönt. Har suttit och försökt komma igång med den tredje inlämningsuppgiften i Folhälsovetenskapen, men det går så himla trögt. Så jag åkte och hälsade på Johan på kontoret istället, det är mycket roligare :)

Får se om jag tar vägen förbi Ulvåker och Ulvahallen sen när jag åker hem, syrran spelar nämligen match. Men det beror på vilken tid som vi eventuellt får komma och kolla på en lägenhet.

xoxo Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Så ni ska kolla på lgh igen :) Hoppas den är bra!