måndag 9 februari 2009

Helgen som varit

Helgen kan sammanfattas som en lugn, skön och mysig hemmahelg som tillbringades tillsammans med älsklingen. Det blev såklart en timmas spinning plus lite magövningar igårkväll, och idag har jag träningsvärk. Men meningen är väl att det ska kännas att man har tränat?
Idag har jag varit i skolan, haft seminarium i Folkhälsovetenskapen. Så nu är två av fyra inlämningar gjorda. Bara hälften kvar!
På måndagkvällar brukar jag ju egentligen gå på Step up, men den är tyvärr inställd idag. Så det får väl bli lite egenträning, en promenad och lite styrkeövningar på bollen kanske?
Imorgon bär det av till Göteborg med sis och Sandra. Då gäller det :)

xoxo Johanna

3 kommentarer:

Kristina sa...

Skön helg du haft! Seminariet fixade vi ju bra.. eller.. hihi ;)

Duktig du är som tränar så redigt :) Lycka till med tema 3 nu rå :D Vi hörs!!

Ha de kuligt i Götet

Anonym sa...

Det låter som om du tränar en hel del älskling :P hahaha

Kristina sa...

Vi ska åka till Säfsen =) Funkar bra att åka till över dagen!

Så nu måste jag lägga mig så jag kommer upp i tid i morgon :D