tisdag 3 februari 2009

Dålig uppdatering

Jag skyller på att jag inte har haft tid. Men Johan säger att det inte är sant eftersom han tycker att jag jämt är ledig och det har han ju nästan, men bara nästan, rätt i. Så min ursäkt blir istället att jag inte har prioriterat att blogga.
Lördagens party blev lyckat! Förfest hos Jimmie som har fyllt år och sedan vidare till Bogrens där det var fullt drag. Mycket folk och bra musik! Även fast jag inte hade druckit så mycket så var jag helt slut dagen efter, men trots det så begav jag mig iväg på ett spinningpass med Johan och Marita.
Igår var det plugg med Cattis och Kristina som stod på schemat, vi skulle göra klart vårt bidrag till grupparbetet och sammanställa vad gruppen hade skrivit. På kvällen blev det Step up, vilket är så roligt :)
Idag var det föreläsning om Intensivvård som gällde och efter skolan åkte jag först hem till Losan en sväng och sedan var vi på Mangos och åt. Det var mumsigt!

Nu blir det sängen som gäller, önskar dock att jag fick sova med älsklingen för det är mycket mysigare <3

xoxo Johanna

Inga kommentarer: