tisdag 17 februari 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma efter tripp till Kläppen! Vi har haft det supermysigt, bara jag och älsklingen. I söndags var det strålande sol och inte ett moln på himlen, vilket underbart skidväder :) Men minst lika underbart är det att sitta i toppstugan och äta och dricka gott, eller hur älskling?
I söndags ramlade jag, så nacken har fått sig en smäll. Men som sagt, det går över. Igår var det inte lika fint väder, det var igenmulet. Men lika roligt var det att åka och jag har träningsvärk i benen. Älsklingen har kört hårt med mig i backen för att få mig att åka riktigt bra och tydligen är jag på god väg iaf :)

Imorgon blir det absolut ingen sovmorgon, jag ska nämligen till tandläkaren 7:10. Sen är det bara att sätta igång med pluggandet och imorgon får jag bannemig skärpa te mig och plugga ordentligt. Det är ju bara det, att det är så himla trökigt. Men det skulle vara så skönt att få det gjort.
Nu blir det lite kvällsmat och ett avsnitt av Gossip Girl.

xoxo Johanna

2 kommentarer:

Kristina sa...

Hahaha! Bra att Johan ställer lite krav på dig i backen! Så att du åker snyggt i backen :D
Blir lite avis alltså. Va mysigt ni verkar haft, nästa gång kan ni väl packa ner mig va?

Ja folkhälsan är RÄTT tråkig faktiskt. Akutsjukvård är roligare. Men det är bara att bestämma sig för att få det gjort, ju fortare vi blir färdiga desto snabbare blir vi av med det :P

Ses på torsdag! Kram =)

Anonym sa...

Det vart supermysigt i helgen =)

jag trodde det stavades tråkigt, inte trökigt? är du från tidahölm elle;)