torsdag 26 februari 2009

En fullspäckad dag

Uppgång halv sju idag och då var jag trött kan jag säga. Hade mer än gärna legat kvar i sängen en timme till med älsklingen.
Men labb i Akutsjukvården stog på schemat och idag skulle det handla om operationssjukvård. Efter det blev det plugg hemma hos Cattis, tillsammans med Cattis och Kristina.
Sedan gick jag en sväng på stan, köpte vårjackan som jag ville ha :) Tittade även på jeans, men det är ju stört omöjligt att hitta några som är bra. Hittade däremot en snygg tröja, dock kostar den lite för mycket för min ekonomi :(
Även idag när jag precis hade kommit innanför dörren hemma så ringde de från jobbet och fråga om jag kunde komma dit och jobba, och visst kunde jag det. Lite extra pengar tackar jag ju inte nej till :)
Efter jobbet var det bara att åka hem och sova, för trött var jag efter en lång dag.

xoxo Johanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kameran tas självklart med! :D

Kristina sa...

O jäsiken va du får jobba mycket nu! Du kommer nog kunna köpa den där tröjan ;)

Ha en fortsatt trevlig helg